feelaqueen@hotmail.com

Ønsker du og sende oss en mail?
feelaqueen@hotmail.com

søndag 12. juni 2011

Gratulerer med dagen!!

Gratulerer med dagen Anne-Kristine! <3

I dag blir hun 30 år :D Håper du får en superhæli dag i dag også! Selv om dere allerede har feiret dagen din ;)

Du har blitt en super venninne for meg, og jeg føler at denne bloggen har absolutt styrket vennskapet vårt!
Du er en flott og ælig person som ikke ønsker noe annet en det beste for dem som er rundt deg! Og ikke minst så har du masse kunnskap om hud, kropp og hår ;) Så jeg kan sitte her og suge til meg og kunne ha et håp om og se slik ut som du når jeg blir 30 :)




Nydelige Anne-Kristine




Masse klemmer fra kristine :) <3<3

3 kommentarer:

  1. Ntåå..du er så skjønn, Kristine<3 Ble helt rørt her!!:)Tusentakk for fine ord, du betyr utrolig mye for meg snuppa!!<3 Stoor Bjørneklem<3

    SvarSlett
  2. Grratulerer med vell overstott :)

    SvarSlett
  3. Tusentakk, Malin Erika!!=)

    SvarSlett