feelaqueen@hotmail.com

Ønsker du og sende oss en mail?
feelaqueen@hotmail.com

tirsdag 24. mai 2011

Dead sea premier


Inspirert av Anne-k :D Jeg har aldri vært noe på hudprodukter, og har ment at så lenge huden får fukt og beskyttelse så var dette nok :P Men Anne-k har pratet en del om noen hudprodukter hun har brukt fra dødehavet og skrytt veldig av dem. Hun har en nydelig hud selv, og er veldig opptatt av huden, hun har prøvd ut myyye forskjellige hudprodukter og fått masse erfaring og peiling opp igjennom.

Så da jeg var i London og kom over hudprodukter fremstilt fra dødehavet tok jeg en sjanse og kjøpte produkter der i fra. Og det kunne ikke blitt bedre!! Jeg er kjempefornøyd! Nå har jeg bare brukt produktene i 5 dager så jeg skal ikke utale meg så mye om dem riktig enda, men kan si at noen av produktene så man resultater av første dagen og noen andre dagen, og dette må jeg si er ganske imponerende for meg i allefall :))



Facial Cleanser uten såpe. Den inneholder oljer, og mineraler fra dødehavet for alle hudtyper. Denne renser og balanserer huden dypt, og trekker ut irritasjoner i huden.





Facial exfoliating gel uten såpe. Terapatiske oljer, frukt ekstrakt og dødehavs mineraler

.





Eye serum (Eye contour anti wrinkle fluid)  Denne hemmelige sammensettingen gir en trippel formende og rynkebeskyttende nærings bost som gir en løftene effekt


.




Collagen, beta-carotene, and seaweed mask. Den er fullpakket av energi, oksygen og dødehavsmineraler.
Den beskytter mot rynker og gjevner ut rynker og fine linjer.




Eye cream. antirynke, lindrer puffines og fukter, inneholder UVA, UVB og SPF 17









Moisture complex. inneholder en konsentrert mineral bar som man bruker på huden før man påfører kremen, den gjør huden mere motakelig for kremen. Denne fukter huden og kontrollerer oljen i huden og inneholder UVA,UVB og SPF 17






Skrubbsalt fra dødehavet. Denne er bare helt fantastisk! Anne-k har laget et innlegg om dette tidligere i bloggen.




Aromatic bodybutter.Trekker lett inn i huden og gir masse fuktighet og en silkemyk hud.




Jeg blir nok til og komme tilbake til denne serien da jeg har fått prøvd den ut litt mer. Men inntrykket mitt til nå er at jeg nesten er blitt litt forelsket tror jeg :P

Les mere på: www.premier-deadsea.com

Klem Kristine

1 kommentar:

  1. oii så mye du har skrevet!<3 Den serien så jo veldig eksklusiv ut!! Blir spennende å høre etterhvert hva du synes!:) klem Anne-K

    SvarSlett