feelaqueen@hotmail.com

Ønsker du og sende oss en mail?
feelaqueen@hotmail.com

søndag 5. juni 2011

Konkuranse!

Trykk følg knappen på bloggsiden vår og send oss en mail på 
feelaqueen@hotmail.com Skriv hva du synes er bra med bloggen vår, og hva du synes kunne vært bedre. (Husk og skrive adressen din, og om du ønsker premie nr 1 eller 2)

Du kan vinne:

Premie nr: 1. Parfymen GLITZ Glam & PINK

Premie nr.2:  2 fuktighetsmasker, 2 cellulittkremer, 2 mudmasker, 2 prøver på ansiktsrens 

 Vinneren blir trekt på fredag 10 juni =)

5 kommentarer:

  1. Det jeg liker med bloggen er at når jeg trykker på hår så kommer det noe om hår (er ikke alltid det er slik på nettet opplever jeg) og at det er step by step på en enkel måte slik at til og med jeg kan få det til :) Og det at dere forteller hvor du kan få tak i ting og at dere er prisbevisste :)

    Mange fine bilder! Go girls!
    Lykke til videre!

    SvarSlett
  2. ehh, e glemt å skriv adr min når e senda mail:p men e bor no rett oppfør de, Kristine :P men hvis du absolutt vil send den så har e enda adr på ørnes:p Den e: Ronja Aronsen Korsnes, 8150 Ørnes

    SvarSlett
  3. Ntåå tusentakk Janet!! Det var hyggelig å høre:D Stoor klem<3

    SvarSlett