feelaqueen@hotmail.com

Ønsker du og sende oss en mail?
feelaqueen@hotmail.com

lørdag 11. juni 2011

B'day, gaver & testing av stasj ;)

Feiret bursdagen min i går, da var vi en gjeng jenter som sov på hotell i Kristiansand og spiste og koste oss ute i det nydelige været:) Fikk testet ut GHD-tangen min, den var bare helt fantastisk!!<3 Verdt hver eneste krone, den gamle går rett i søppla!:)

Da jeg var innom Sølvis-hudpleie på tirsdag fikk jeg et hårserum og "strømpebukse på boks"  jeg kunne teste ut å skrive om:)) Den dama er bare så utrolig snill & hyggelig...blir jo helt satt ut hver gang jeg er innom!!<3

OSMO Blinding Shine Serum

Det serumet var knallbra og ha i håret etter at jeg hadde rettet det, ble utrolig blankt og mykt, og så holdte det seg "rett" og samlet hele kvelden. Fint å ha i krøllet hår også, får samlet krøllene, og håret ser sunt og glansfult ut<3

Air Stocking Premier silk

Gleder meg til å teste den! Sølvi viste meg nede på salongen, hun sprayet på den ene leggen sin og smurte det inn, så veldig bra ut...den dekker sprengte blodkar, edderkoppnett og en hvis grad for åreknuter ble jeg fortalt.

Denne typen ble faktisk brukt i Skal vi danse på tv 2 :D


Fikk gavekort hos min beste venninne Janet<3 En stk full ansiktsbehandling + massasje hos Sølvishudpleie & fikk sommerparfymen fra Eskada av min gode venninne Elisabeth<3

Ikke hver dag en fyller 30 ;D



Sjekk de kule vippene med diamanter!!:) Girls Aloud "Nicola" bestilt fra Feelunique.com


Det var faktisk ikke så værst å fylle 30 år hehe ;D Masse god mat & drikke, hotellkos, fine gaver, nydelig vær & gode venninner<3

Klem fra Anne-Kristine

2 kommentarer:

  1. Det ser ut til at du virkelig har stor kost deg! sku ønsket jeg kunne vært og feiret dagen sammen med deg! <3
    klem Kristine

    SvarSlett
  2. Ja jeg hadde det helt topp, skikkelig Prinsesse-dag!!:) Du var dypt savnet<3 Klem Fra Anne-Kristine

    SvarSlett