feelaqueen@hotmail.com

Ønsker du og sende oss en mail?
feelaqueen@hotmail.com

tirsdag 28. juni 2011

Påføring av selvbruning.

Mange er usikkre på hvordan dem skal påføre selbruning på hender og føtter, uten og få stykt skille. Jeg har feilet maaange ganger, og prøvd mange forskjellige metoder.
Skal vise dere den metoden jeg liker best og bruke ;)

Først: Husk og skrubb huden, påføre en fet fuktighetskrem (vannbasert) på hender, føtter, kne og andre områder som kan være tørre. Jeg avslutter alltid med hender og føtter.
Du ser skille hvor jeg har stoppet og smøre ut selvbruningen. Bruk en fet vannbasert krem og dra selvbruningen du har smurt på utover handen med kremen og bland kremmen og selvbruningen godt. (vask inni handflaten og mellom fingrene etterpå)

Slik skal det se ut etter du har smørt inn selvbruningen med kremmen utover hånden.
(lurt og bruke en selvbruner som har farge i kremmen)


Akkurat samme prosedyren på foten.








Her er hånden min i dag etter jeg har dusjet av meg selvbruningen. (ingen skille :)
Klem Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar