feelaqueen@hotmail.com

Ønsker du og sende oss en mail?
feelaqueen@hotmail.com

onsdag 8. juni 2011

Tips, Ebay

Jeg handler endel på ebay, og har gjort det ganske lenge... der kan man virkelig gjøre noen gode kupp!:D Bare husk på tollen til Norge, grensen for og unngå og betale toll er 200kr.

Du må også huske og sjekke at den eventuelle selgern sender til Norge. (Bruk litt tid på og sette deg inn i ting før du setter i gang og bestiller, så går det bare godt :)

Gå på www.ebay.com og søk på feks: nail art eller nail stickers og det kommer masse nydelig negelpynt du kan få for en billig penge.(jeg bruker bare valuttakalkulatoren på www.snn.no(sparebanken) for og regne over kursen fra dollar til kr)




Jeg betalte ca 200kr tilsammen for alle disse nailstickersene på ebay, og i Norge må jeg vel ha brukt rundt 60kr for bare ett ark.
 Klem Kristine

3 kommentarer:

  1. Så kult!! Vil også ha, det var sykt billig!!:) De kan å ta seg betalt for litt ekstra pynt hos Negeldesignere ;)

    SvarSlett
  2. Ja det er sikkert! :P jeg handler mye fra utlande, man sparer masse penger, også er det jo veldi koselig når man får pakke i posten! :D
    Om man tar seg litt tid på og søker runt på ebay kan man virkelig gjøre noen super kupp! :D
    KLem kristine

    SvarSlett
  3. De så kjempe fine ut.. Lette å ta på også, Det er jo faktisk sånn som jeg orker å ta meg tid til :p

    SvarSlett