feelaqueen@hotmail.com

Ønsker du og sende oss en mail?
feelaqueen@hotmail.com

mandag 6. juni 2011

Biodroga og find hudpleie

Nå har jeg fått testet en del produkter. Det tar litt tid fant jeg ut:) Her har dere en oversikt:


Golden Caviar er en eksklusiv kombinert dag & nattkrem med antirynke og for tørr hud. Den kan brukes fra en alder av 25 år til 40+ Jeg synes den brukte litt for lang tid til å trekke inn i huden og synes den egnet seg best som en nattkrem for meg..Huden føltes helt nydelig når jeg våkner på morningen :) Sølvi sa at det er flest damer på 40+ som kjøper den. Så den passer nok best på litt eldre hud:)


Likte veldig god den rensekremen fra Biodroga Cleansing for normal hud...følte den renset godt og gav mye fuktighet & huden ble silkemyk etterpå:)) Luktet veldig friskt også. Etterpå la jeg en fuktighetsmaske Mask power Moist mask -intense moisture- ca 10 minutter...den likte jeg veldig godt følte den var proppfull av fuktighet<3 så de produktene kommer jeg til å kjøpe!! :)


Og så har jeg testet ut cellulittkremen og cellulittgelen...likte best gelen, følte den trakk best inn og gjevnet ut huden mest...men så har jeg også brukt skrubbhansker & kroppspeelingen i tillegg. Som jeg har skrevet om her tidligere. Viktig med god blodsirkulasjon og drikk masse vann...har ingen tro på at krem eller gel hjelper alene.

Kommer mer om litt :)

Klem fra Anne-Kristine

3 kommentarer:

  1. Har bestandig hørt at ingenting funka mot cellulitta, så e har gitt opp di få e har bakpå låran.. Om man begynn med krem å ser at det funka litt, e da sånn at man må bestandig bruk kremen/gele, eller blir det borte etter en periode med bruk?

    SvarSlett
  2. fuktighetsmaske Mask power Moist mask -intense moisture, hørtes ut som noe etter min smak! <3 klem fra Kristine

    SvarSlett
  3. cellulitta er vell egentlig underhudsfett så vill tro at med krem og massering, må du holde det ved like akkurat som du må gjøre med muskler. man fjærner jo ikke fette, man påvirker vell bare konsistensen til det. :)
    Er ikke noe ekspert på cellulitta, så dette er bare mitt synspunkt :)

    Klem kristine

    SvarSlett