feelaqueen@hotmail.com

Ønsker du og sende oss en mail?
feelaqueen@hotmail.com

fredag 3. juni 2011

Lange negler ;)

Jeg har utrolig dårlige negler... Jeg har bestandig beundret andre som har lange fine negler, og syns det ser så elegant og flott ut! Men får det aldri selv... jeg forsøker hele tiden ut negleforsterkere i alle slags merker, for at kanskje en dag får jeg også lange fine negler! :-O Så akkurat nå driver jeg og prøver ut denne :




Skal lage ett nytt innlegg om neglene med før og etter bilder, når jeg har brukt denne noen uker :)

Klem Kristine

7 kommentarer:

  1. Har den der selv, syns ikke noen funka. No bruka e ArtDeco sin :) den skalla ikke av sånn som den der. men veit ikke ka som e best :)

    SvarSlett
  2. Nei jeg lever i håpet om å komme åver noe så funker en dag...:P oki har du brukt ArtDeco lenge da? har du prøvd Trind?

    Klem Kristine

    SvarSlett
  3. Er veldig fornøyd med Trind sin...eneste er at jeg får litt vondt i negelbondet den dagen jeg lakkerer. Men det går jo over..en skal jo lide for skjønnheten sier dem ;)

    Anne-K :)

    SvarSlett
  4. ja det er vist sikkert og vist, kommer vist ikke unna den dære lide greia uansett :P
    va tror dere om og kombinere 2 forskjellige merker med neileforsterkere? (ene uken trind og neste micro cell?) vill dem forstærke verandre eller ødelegge værandre tro?

    Klem kristine

    SvarSlett
  5. Hm..ja si det!? Det funker sikkert bra, men hadde ikke tatt sjangsen og brukt to forskjellige komponenter på hverandre:P
    Men tran hjelper sykt mye på neglene.. & håret :)

    Anne-K

    SvarSlett
  6. Kan jo prøv:) liker best ArtDeco sin siden den ikke "skaller" av sånn som micro. men for alt jeg vet så kanskje det er meningen og bra for neglene at den flasser av sånn? men jeg merker personlig ingen forskjell.. Jeg HAR SÅ svake negler foruten om på tommelen.. :(

    SvarSlett
  7. Jeg er så skuffet åver micro!! jeg sluttet bruke den i dag! måtte klippe ned alle neglene mine :( om neglene dine har flasset av slik som mine har med micro så er det ikke sånn det skal fungere. En negleforsterker som er bra skal gi en fin farve til negeln og den skal bli sterkere og (kan jeg si fastere) Jeg skal gå tilbake til trind fåreløbi, det er den beste jeg har prøvd til nå. Så får jakten på de fine neglene fortsette :P Men om du anbefaler ArtDeco så skal jeg apselutt prøve den :D

    SvarSlett