feelaqueen@hotmail.com

Ønsker du og sende oss en mail?
feelaqueen@hotmail.com

fredag 13. mai 2011

perfekt sminke

For og gjøre en bra sminke er det 2 ting som slår meg først:
Gode sminkekoster
Godt underlag og jobbe med!!

Det første jeg begynner med etter fuktighetskremen er: 

Smashbox photo finish targeted pore & line primer 

Denne primern legger seg i store porer, arr og fine linjer (som rundt øyner eller munn) og fyller dem, så du får en jevn overflate.
Jeg har store porer rundt nesen, noen arr på haken, så jeg legger denne primern kun i disse problem områdene, primern gir ingen farge og du bruker bare en pitteliten mengde produkt.
                                                   

Deretter bruker jeg:
Makeup mekka Retexturizing face primer
                                                    

Denne primern legger du i hele ansiktet etter du har påført smashbox photo finish, den har SPF 20 og reflekterer lys, denne gir en jevn overflate i hele ansiktet, og hjelper å glatte ut porer og fine linjer, men er ikke så konsentrert som smashbox photo finish som kun brukes på selve problemområdene.

 Denne gjør at foundation vil bli mye lettere og påføre jevnt, og at den sitter mye lenger. Man bruker bare en dært på størrelse av en ert av produktet til hele ansiktet og du kan kjenne huden blir helt glatt, det er ingen farge på denne.
 
                 Så med disse 2 produktene har jeg den perfekte start :)

Tenkte jeg skulle lage ett innlegg om sminkekoster senere om dette er ønskelig?

Lurer dere på noe eller har noen ønsker eller spørsmål om noen produkter er det bare og spørre :)

Klem Kristine

6 kommentarer:

  1. kor får du kjøpt d her? dyrt ? æ vil ha innlegg om kosta ja ! Ønske me åsså et innlegg om kordan man får fine øyenbryn ;)
    Klem t dæ snuppa mi <3

    SvarSlett
  2. Du kan kjøpe begge på www.makeupmekka.no de er litt dyr men de varer leeeeeeeeeeeeeenge og er værd vær ei krone ;)Det er tilbud på smashbox photo finish targeted pore & line primer dær nå.. :)Da blir neste inlegg om bryn vet du :)
    stor klem :))

    SvarSlett
  3. Vil gjerne ha et innlegg om div sminkekoster hva de forskjellige brukes til osv...

    Det er du knallgod på!! :) Gleder meg<3

    SvarSlett
  4. skal fikse det da jeg kommer heim fra london :D

    SvarSlett
  5. Du denne Smashbox photo finish targeted pore & line primer hvor har du kjøpt den??

    Anne-K

    SvarSlett
  6. Du kan kjøpe begge på www.makeupmekka.no :D
    Klem Kristine

    SvarSlett