feelaqueen@hotmail.com

Ønsker du og sende oss en mail?
feelaqueen@hotmail.com

tirsdag 17. mai 2011

Farging og justering av brynene

Jeg starter alltid med og nappe brynene først:

Jeg napper brynene mine både over og under for og få en fin fasong...

For og finne ut hvor brynene skal starte kan du måle med foreksempel en sminkekost.
Hvis du trykker sminkekosten forsiktig inn mot neseboret på siden av nesen, så den går pittelitt på skrå innover vil du få en god indikator på hvor bryne bør starte.


 Deretter om du skal ha knekk på brynet legger du kosten fra neseboret og rett på tvers over midten av øye, der vil det være mest sannsynlig at knekken på brynet ditt skal begynne.


Derretter for og finne slutten legger du kosten slik at den ligger fra nesen og rett på siden av øyet, og da finner du en fin indikator på hvor slutten bør være.
Mine bryn er litt for korte men bruker tegne dem til riktig fasong :P




 Bruker sigma ss266 kost i dette inlegget.




Når brynene er nappet farver jeg dem:


Jeg legger alltid et tynt lag med såpe rundt brynene helt inntil bryn-hårene før farving, så jeg ikke får farve på huden.




Fylle brynene:

Jeg begynner alltid på undersiden av brynene, og starter med litt farve for og deretter bygge opp med flere lag for og få den farven jeg ønsker, jeg streker nå helt fra begynnelse til slutt.




 

Så finner jeg bredden på brynet 


Fyller inn fra øversiden av brynen og bak



Deretter fyller jeg inn selve brynet og justerer det slik jeg ønsker det




Da er brynene klare :P Klem fra Kristine

4 kommentarer: